ادبي ادبي .

ادبي

دفاتر پلمپ

دفاتر پلمپ
Home  دفاتر پلمپ
 
دفتر روزنامه و دفتر كل چيست ؟
همانطور كه ذكر شد اين دفترها بشكل دفتر كل و روزنامه هستند.

دفتر روزنامه، دفتري جهت وارد كردن ريز هزينه ها و سود و زيان بشكل روزانه است .

دفتر كل ، دفتري مي باشد كه درون آن ريز هزينه ها ي دفتر روزنامه بصورت هفتگي درج مي گردد.

قابل ذكر است دفاتر قانوني مورد تاييد سازمان امور مالياتي، دفاتري مي باشند كه بر اساس

مقررات مفاد ۱۱و ۱۲ قانون تجارت تصويب شده در تاريخ ۱۳۱۱ در اداره ثبت اسناد و دفتر

مشاغل از سوي ادارات امور اقتصادي و دارايي پلمپ شود.
دفاتر پلمپ
الزام وجود دفاتر پلمپ طبق ماده 6 قانون تجارت براي تمامي اشخاص حقيقي و حقوقي پس از ثبت شركت براي اظهار هزينه ها و درآمدهاي خود وجود دارد.

ثبت بينش در اين مقاله به پيگيري دفاتر پلمپ و همچنين هزينه دفاتر پلمپ قانوني خواهد پرداخت .
روند آن به اين صورت است كه نخست همه صفحات شماره‌گذاري مي‌شود.

پس از آن شماره ثبت شركت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شركت‌ها در آن درج مي گردد. بنابراين امكان هيچ‌گونه جابجايي و تغيير اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت.

اين دفاتر در پايان هر سال مالي بايد به اداره ماليات تسليم نمايد. حتي اگر آن دفتر خالي و سفيد باشد و فعاليتي در آن درج نشده باشد.
 
 
 
 
 
اخذ دفاتر پلمپ
هر سال؛ مي بايست سال قبل از آن و پيش از آغاز سال مالي جديد ؛ به دريافت آن مبادرت ورزيد.

بطور مثال براي دريافت دفاتر پلمپ شده سال 97 تا پايان اسفند سال 96 بايد اقدام كرد. مگر آنكه همه صفحات آن؛ قبل از پايان سال مالي تمام شود. در اين حالت ميتوانند جديد دريافت كرد.
پيگيري دفاتر پلمپ
مي بايست به پايگاه اينترنتي اداره ثبت شركت ها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir ( قسمت پيگيري دفاتر پلمپ ) مراجعه نماييد.

سپس مراحل اينترنتي آنرا طي كنيد.
 
دلايل رد پلمپ دفاتر :
چنانچه از دفاتر سال هاي قبل استفاده شود .
از دلايل آن، وارد كردن اطلاعات غيرواقعي است.
چانچه فعاليت هاي مربوط به شعب يا شعبه هاي شركت ثبت نگردد، رد پلمپ صورت ميگيرد.
زمانيكه صفحات بيش از حد سفيد گذاشته شوند و نيز سفيد ماندن همه صفحات بمنظور سو استفاده
ثبت كردن يك يا چند فعاليت
تراشيدن، پاك يا محو كردن و يا مخدوش كردن مندرجات
چنانچه دفاتر از پلمپ خارج شده و فاقد يك يا چند برگ باشد.
مدارك مورد نياز اخذ دفاتر پلمپ :
تصوير تمامي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل در “دفترخانه اسناد رسمي يا توسط وكيل قانوني شركت” همگي اعضاي موسسه
اسكن روزنامه رسمي تاسيس
اسكن روزنامه رسمي كه درآن آخرين تغييرات درج شده باشد
مهر شركت
 
 
 

 
هزينه دفاتر پلمپ :
هزينه هاي آن را ميتوان بصورت اينترنتي و از طريق سامانه ثبت شركت ها پرداخت نمود .

در گام نخست پرداخت هزينه دفاتر پلمپ قانوني ، وجه مربوط به  ارسال مدارك به اداره ثبت شركت ها از طريق پست است.

سپس به پرداخت هزينه مربوط به خود دفترها و هزينه ارسال آن براي متقاضيان ، اقدام مي كنيد .

پيش از هر اقدامي جهت پيگيري دفاتر پلمپ با ما تماس بگيريد .
 
 
 
 
ثبت بينش با دارا بودن كادر مشاوره متخصص ، با سابقه و زبده خود

در خصوص هر گونه مسائل حقوقي و ثبتي از قبيل :

دريافت كد اقتصادي و كارت بازرگاني ، ثبت شركت و ساير خدمات

آماده خدمتگذاري به شما متقاضيان گرامي مي باشد.
تماس با ما

 
تماس با ما
 
 
رتبه بندي
 
 
كد اقتصادي
 
 
شركت رتبه دار
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۸:۵۳ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

كد اقتصادي

كد اقتصادي
Home  كد اقتصادي
 
كد اقتصادي
دريافت كد اقتصادي يكي از مهمترين وظايف تجار، شركت ها و موسسات است. مطابق قانون تجارت تمامي شركت ها تا دو ماه پس از ثبت شركت موظف به اخذ كد اقتصادي و انجام امور مالياتي مربوطه مي باشند. پيگيري دريافت اين كد داراي اهميت زيادي مي باشد و جهت اموري همچون گرفتن كارت بازرگاني ، گواهي ارزش افزوده ، شركت نمودن در مناقصه و مزايده ها ، عقد كردن هر گونه قرارداد تجاري با اشخاص حقيقي يا حقوقي ، ارائه اظهارنامه هاي مالياتي و ارزش افزوده ضروري مي باشد.
 
 
 
دريافت كد اقتصادي
ب. افراد غير مكلف به دريافت شماره اقتصادي
مسجدها و هييت هاي مذهبي.
افراد حقيقي كه به فعاليت هاي هنري آهنگسازي و فيلمسازي و فعاليت‌هاي مرتبط ،
طراحي، خطاطي ، نقاشي ،
ترجمه‌ كتب ، گرافيك ، ويراستاري ، و نويسندگي مشغول مي باشند.
افراد حقيقي كه به فعاليت پيمانكاري اشتغال دارند و شرايط ذكر شده در بند ۲ الف طبق دستورالعمل را ندارند. (  مشروط براينكه ميزان عهد يا مبلغ دريافتي همه تعهدهاي آنها در يك‌ سال شمسي از مبلغ ۵۰ ميليون ريال بيشتر نباشد. )
الف. افراد مكلف به دريافت شماره اقتصادي
افراد حقوقي كه به ساخت و پخش كالا ، مونتاژ و همچنين به كارهاي خدماتي مشغول هستند.
افراد حقيقي كه به ساخت و پخش كالا، مونتاژ و نيز كارهاي خدماتي اشتغال دارند و داراي جواز كسب‌ وكار از مراجع مربوطه يا داراي محلي براي فعاليت تجاري مي باشند.
 
 
 
پيگيري كد اقتصادي
 
در اين بخش مدارك و مراحل لازم جهت اخذ شماره اقتصادي  را عنوان مي داريم .

وليكن به علت آنكه مراحل و مراتب ثبت كد اقتصادي زياد است و معمولا افراد در زمينه پيگيري كد اقتصادي دچار مشكل شده ويا سوالاتي براي آن ها بوجود مي آيد، كارشناسان و مشاوران ثبت بينش نيز آماده پاسخگويي به شما متقاضيان گرامي خواهند بود.
 
 
 

مراحل اخذ نمودن كد اقتصادي فعلي
ابتدا دريافت دفترچه از واحد اطلاعات و خدمات ادراه ي دارايي و تكميل دقيق و كامل آن
دريافت فرم هاي مربوطه از واحد ثبت و شناسايي ادراه ي دارايي و تكميل دقيق و صحيح آنها
كپي از شناسنامه و كارت ملي كليه ي اعضاي هيئت مديره
كپي از آگهي تاسيس شركت ثبت شده و تغييرات ثبتي آن در روزنامه و در دو نسخه
كپي از اساسنامه شركت ثبت شده
كپي از اظهارنامه ي شركت مورد نظر
كپي از آگهي منتشر شده شركت در روزنامه ي رسمي و تغييرات آن
كپي از پروانه بهره برداري يا در صورت موجود بودن از مجوزهاي رسمي تاسيس
كپي از سند مالكيت محل تاسيس قانوني شركت كه در روزنامه ي آگهي شده و يا كپي از قرارداد اجاره ي مورد تاييد واحد مالياتي محل قرارگيري ملك
نامه از شروع يا عدم شروع به فعاليت شركت و كپي از اين نامه پس از ثبت در دبيرخانه اسناد رسمي
به اداره ي دارايي بايد ماليات حق تمبر پرداخت شود .
ديگر مدارك مورد نياز كه سازمان مالياتي درخواست نمايد .
 
 
در خصوص ساير موارد ثبتي و حقوقي از جمله دفاتر پلمپ ، ثبت برند ، اخذ كارت بازرگاني  با كارشناسان ثبت بينش تماس حاصل نماييد.
 
مراحل اخذ نمودن كد اقتصادي جديد
ورود به پايگاه اينترنتي http://www.tax.gov.ir
انتخاب گزينه ي ثبت نام الكترونيكي شماره اقتصادي
انتخاب  گزينه ي سامانه ي پيش ثبت نام دريافت كد اقتصادي
ورود اطلاعات اوليه و ذخيره آنها
ثبت نام و درج نمودن دقيق نشاني و كد پستي ( پس از اين مرحله ، چند روز بعد ، پاكتي حاوي اطلاعات مربوط به نام كاربري و رمز ورود توسط سازمان مالياتي دريافت خواهيد نمود )
تكرار مراحل ۱ و ۲
حال مي بايست بر روي ثبت نام شماره اقتصادي كليك كنيد و بر اساس اسناد قانوني و ثبتي اطلاعات مورد لزوم تكميل شده و ذخيره گردد .
 در اين مرحله در صورت آنكه مشكل وجود نداشته باشد ، كد اقتصادي جديد صادرمي گردد .
جهت پيگيري كد اقتصادي ثبت شده ، هر چند روز يكبار:
مراحل ۱ و ۲ را تكرار نموده
انتخاب گزينه ي ( پيگيري سريع وضعيت ثبت نام كد اقتصادي )
نام كاربري و رمز خود را وارد كرده و از آخرين وضعيت كد اقتصادي مطلع مي گرديد
در صورت اعلام مشكل توسط سامانه ، مي توان آن را رفع نمود.

 
ارتباط با ما

 
تماس با ما
 
 
رتبه بندي
 
 
شركت رتبه دار
 
 
ثبت برند
 
 
دفاتر پلمپ
 
 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۷:۳۷ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

كارت بازرگاني

كارت بازرگاني
Home  كارت بازرگاني
اخذ كارت بازرگاني
امروزه براي يك فعال اقتصادي ، صدور و تمديد كارت بازرگاني فرايند پيچيده و سختي محسوب نمي شود. با استفاده از مدارك معمول كه همه بنگاه هاي اقتصادي به جهت امور جاري خود داشته باشند مي توانند كارت بازرگاني دريافت نمايند .
كارت بازرگاني
كارت بازرگاني مجوزي مي باشد كه اشخاص حقيقي و حقوقي دارنده ي آن، مي توانند اقدام به بازرگاني در عرصه واردات و صادرات كالا نمايند . در ثبت سفارش و ترخيص محصولات تا واردات از منطقه هاي آزاد، حق العمل كاري در گمرك و صادر كردن كالاهاي مجاز تنها براي بازرگاناني مجاز است كه كارت بازرگاني داشته باشند . هزينه كارت بازرگاني نيز با توجه به تعداد و نوع كالاهاي شما متفاوت مي باشد .
 
 

 
موارد استفاده كارت بازرگاني
 ثبت نمودن سفارش و ترخيص كالا.
 انجام دادن امور حق العمل كاري در گمرك.
 صادرات محصولات مجاز.
 ثبت برند و علامتهاي تجاري لاتين
مزاياي داشتن كارت بازرگاني
 نظم دادن به فضاي اقتصادي.
 طبقه بندي فعالان اقتصادي از نظر نوع فعاليت اقتصادي از طريق كارت.
كارت بازرگاني موجب اعتبار بين المللي فعالان اقتصادي مي شود. هم چون شناسنامه اي براي اعضاي اتاق هاي بازرگاني براي معرفي خود به شركاي داخلي وخارجي است و زباني شناخته شده است.
تسهيل كسب و كار ميان فعالان اقتصادي.
بهره مندي از يارانه صادرات
 ايجاد ارتباطات سازنده ميان فعالان اقتصادي در سطح داخلي و بين المللي.
كليد ورود به باشگاه جهاني بازرگاني است.
 
 
 
 
 
مدارك كارت بازرگاني

 
 
مدارك مورد نياز جهت كارت بازرگاني شركتي
1. كپي برابر با اصل پشت و رو كارت ملي و شناسنامه مديرعامل كه بايد حق امضا شركت را هم دارا باشد.
2.كپي برابر با اصل پشت و رو كارت پايان خدمت مديرعامل
3. 1قطعه عكس 4در 6 مديرعامل
4.كپي برابر با اصل مدارك تحصيلي حداقل ديپلم(در صورت نداشتن مدرك تحصيلي ، يك شخص كه داراي كارت بازرگاني مي باشد مي بايست معرف شما شود)
5.گواهي عدم سو پيشينه مديرعامل
6.كپي مدارك ثبتب شركت و روزنامه رسمس تاسيس و تغييرات شركت و در موضوع شركت حتما آيتم واردات و صادرات بايد قيد شده باشد.
7.سرمايه ثبتي شركت حتما بالاي 500 هزار تومان باشد.
8.پيش ثبت نام كد اقتصادي جديد
9.كد اقتصادي 16 رقمي
10.پلمپ دفاتر شركتي از اداره ثبت شركت ها
11.پيش ثبت نام ارزش افزوده
12.گواهي تاييديه مالياتي
13.گواهي پلمپ بازرگاني به ثبت رسيده در اداره ثبت شركت ها
14.اجاره نامه هولوگرام دار بنام شركت به نمايندگي مديرعامل
15.تاييديه حساب جاري بنام شركت كه حداقل يكسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذيل مورد تاييد مي باشد:
– مبلغ 20 ميليون تومان تا زمان دريافت كارت در حساب جاري كه شركت متقاضي افتتاح كرده بلوكه شود كه اين آيتم بصورت ثابت مي باشد و يكي از موارد ذيل را نيز بايد دارا باشد:
–يك سند مالكيت بنام شخص متقاضي كه هر شش دانگ بنام شركت متقاضي باشد يا يكي از تعضا هيئت مديره
–گردش حساب جاري شركت متقاضي باشد يا يكي از تعضا هيئت مديره حداقل 200ميليون تومان در يك سال اخير باشد.
 
 
مدارك مورد نياز جهت كارت بازرگاني شخصي
1. كپي برابر با اصل پشت و رو كارت ملي و شناسنامه
2.كپي برابر با اصل پشت و رو كارت پايان خدمت
3. 1 قطعه عكس 4در 6
4.كپي برابر با اصل مدارك تحصيلي حداقل ديپلم ( در صورت نداشتن مدرك تحصيلي ، يك شخص كه داراي كارت بازرگاني مي باشد مي بايست معرف شما شود )
5.گواهي عدم سو پيشينه
6.پيش ثبت نام كد اقتصادي جديد
7.پيش ثبت نام ارزش افزوده
8.پلمپ دفاتر شخصي در اداره ثبت شركت ها
9.گواهي پلمپ بازرگاني به ثبت رسيده در اداره ثبت شركت ها
10.گئاهي تاييديه مالياتي
11.اجاره نامه هولوگرام يا سند مالكيت بنام شخص متقاضي به آدرس معرفي شده جهت اخذ كارت بازرگان
12.تاييديه حساب جاري بنام شخص كه حداقل يكسال از آن گذشته باشد و در صورت نبود

دو مورد از موارد ذيل مورد تاييد مي باشد:
– مبلغ 30 ميليون تومان تا زمان دريافت كارت در حساب جاري كه شخص متقاضي افتتاح كرده بلوكه شود كه اين آيتم بصورت ثابت مي باشد و يكي از موارد ذيل را نيز بايد دارا باشد:
–يك سند مالكيت بنام شخص متقاضي كه هر شش دانگ بنام خود شخص باشد و آدرس معرفي شده بابت كارت بايد به همان درس باشد.
–گردش حساب جاري شخص متقاضي حداقل 200ميليون تومان در يك سال اخير باشد.
 
 
هزينه كارت بازرگاني
همانطور كه در ابتداي اين مطلب ذكر شد، هزينه كارت بازرگاني بر اساس نوع و تعداد كالاها و يا محصولات متغيير است. در صورت هر گونه مشكل و يا سوال در خصوص هزينه كارت بازرگاني، اخذ كد اقتصادي ، دفاتر پلمپ و غيره با مشاوران حقوقي ثبت بينش تماس حاصل نماييد
 
 
 
ارتباط با ما

 
تماس با ما
راه هاي ارتباطي : دفتر مركزي : ۴۴۳۷۸۰۲۱ - ۴۶۰۴۲۴۸۳ شعبه مركز : ۶۶۹۰۳۴۴۹ - ۶۶۲۰۹۶۱۵ شعبه يك :۸۸۱۷۷۷۱۲ - ۸۸۱۷۷۷۲۹ شعبه دو : ۲۲۸۹۲۰۴۸ - ۲۲۸۴۰۲۳۱ شعبه سه : ۷۷۰۳۶۵۱۶ آدرس : اشرفي – بالاتر از دوم صادقيه – ابتداي جلال – پلاك ۴۳۱ – ط۲ – واحد ۳ {{ vc_btn:title=%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7+%D8%A8%D8%A7+%D9%85%D8%A7&color=pink&align=center&css_animation=fadeInUp&link=url%3Ahttp%253A%252F%252Fwww.bineshsabt.com%252F%2525d8%2525aa%2525d9%252585%2525d8%2525a7%2525d8%2525b3-%2525d8%2525a8%2525d8%2525a7-%2525d9%252585%2525d8%2525a7%252F%7C%7C%7C }}
بيشتر بخوانيد
 
 
رتبه بندي
رتبه بندي شركت ها به جهت آنكه بتوانند با موسسات بزرگ و شركت هاي دولتي قرارداد ببندند ، مي بايست رتبه مناسب را داشته باشند. در واقع سازمان هاي بزرگ دولتي با شركت هايي كه رتبه ندارند، وارد معامله نمي شوند. بنابراين تامين مهندس رتبه بندي كه در اين امور تبحر و دقت لازم را [...]
بيشتر بخوانيد
 
 
كد اقتصادي
كد اقتصادي دريافت كد اقتصادي يكي از مهمترين وظايف تجار، شركت ها و موسسات است. مطابق قانون تجارت تمامي شركت ها تا دو ماه پس از ثبت شركت موظف به اخذ كد اقتصادي و انجام امور مالياتي مربوطه مي باشند. پيگيري دريافت اين كد داراي اهميت زيادي مي باشد و جهت اموري همچون گرفتن كارت [...]
بيشتر بخوانيد
 
 
شركت رتبه دار
شركت رتبه دار براي افرادي كه فرصت كافي براي ثبت و رتبه بندي شركت خود را ندارند ، خريد شركت آماده واگذاري ،‌ مي‌تواند مناسب ترين و سريع ترين راه باشد. در اين مقاله به مزيت هاي خريد شركت رتبه دار و همچنين صحبت درباره قيمت خريد و فروش شركت رتبه دار خواهيم پرداخت. مزيت [...]
بيشتر بخوانيد
 
 
ثبت برند
ثبت برند طبق تبصره 1 قانون ثبت علايم تجاري و اختراعات ، مصوب اول تير 1310 ، ثبت علامت در ايران اختياري است. مگر در مواردي كه دولت آن را الزامي قرار داده است. اما به علت مزايايي كه دارد ، تجار و شركت هاي تجاري ترجيح ميدهند، علائم خود را ثبت نمايند.  در ادامه به [...]
بيشتر بخوانيد
 
 
دفاتر پلمپ
دفتر روزنامه و دفتر كل چيست ؟ همانطور كه ذكر شد اين دفترها بشكل دفتر كل و روزنامه هستند. دفتر روزنامه، دفتري جهت وارد كردن ريز هزينه ها و سود و زيان بشكل روزانه است . دفتر كل ، دفتري مي باشد كه درون آن ريز هزينه ها ي دفتر روزنامه بصورت هفتگي درج مي [...]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۴:۰۸ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

شركت رتبه دار

شركت رتبه دار
Home  شركت رتبه دار
شركت رتبه دار
براي افرادي كه فرصت كافي براي ثبت و رتبه بندي شركت خود را ندارند ، خريد شركت آماده واگذاري ،‌ مي‌تواند مناسب ترين و سريع ترين راه باشد. در اين مقاله به مزيت هاي خريد شركت رتبه دار و همچنين صحبت درباره قيمت خريد و فروش شركت رتبه دار خواهيم پرداخت.
 
 

مزيت هاي شركت رتبه دار
افرادي كه قصد خريد يا فروش اين گونه موسسات و شركت ها را دارند ،

قبل از خريد و فروش خود شركت و يا خريد و فروش رتبه بندي آن شركت مي بايست اطلاعات لازم در اين زمينه را كسب نمايند.

بدين ترتيب بدون صرف هزينه و زمان زياد به نتيجه دلخواه خود در كسب و كار خواهد رسيد.

خريد و فروش شركتها خصوصا شركت رتبه دار ، مزيت هاي بسياري دارد كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي كنيم:

صرفه‌جويي در زمان بعلت حذف مراحل ثبت شركت ، دريافت شماره اقتصادي ، گواهي ماليات بر ارزش افزوده و ديگر مراحل ثبتي
استفاده از شهرت و سابقه شركت به ثبت رسيده
تعلق يافتن تمامي امتيازات شركت به خريدار (شامل دارايي‌ ، سهام و…) به محض حضور در محضر و انجام مراحل نقل و انتقال
شركت كردن در مزايده و مناقصه‌ها بدون اتلاف زمان
نياز به گواهي عدم سو سابقه نمي باشد
خريد شركت رتبه دار
چنانچه قصد خريد و يا فروش شركتي كه قبلا ثبت شده‌ را داريد و ميخواهيد براي آن اقدام نماييد ،

رعايت موارد ذيل ضروري مي باشد:

توجه به نوع شركت : شركت با مسئوليت محدود ، شركت سهامي عام و…
دقت در پايه‌‌ رتبه شركت : گريد شركت
توجه به مواردي از قبيل:  مدت زمان احداث شركت ، مكان شركت ، ميزان كاركرد آن
اطلاع از آنكه داري كد اقتصادي هست
داشتن يا نداشتن بدهي مالياتي شركت
 

 
قيمت خريد و فروش شركت رتبه دار
براي خريد و فروش يك شركت رتبه دار نميتوان قيمت مشخصي را در نظر گرفت.

قيمت شركت ثبت شده به مواردي كه در بالا به آن اشاره كرديم وابسته است.

قيمت شركت رتبه دار با قيمت شركت بدون رتبه بندي بسيار متفاوت است.

قيمت جهت نقل و انتقال شركت آماده بشكل توافقي و با توجه به نظر خريدار و فروشنده تعيين مي شود .
 
 
در صورت اطلاعات بيشتر در خصوص نقل و انتقالات و هزينه خريد و فروش شركت رتبه دار

و همچنين ديگر مسائل ثبتي و حقوقي از جمله :

ثبت برند ، ثبت تغييرات و دفاتر پلمپ

با كارشناسان و متخصصان بينش ثبت تماس حاصل نماييد. 
 
تماس با ما
 
 
رتبه بندي
 
 
كد اقتصادي
 
 
ثبت برند
 
 
دفاتر پلمپ
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۲:۲۱ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

رتبه بندي

رتبه بندي
Home  رتبه بندي
رتبه بندي
شركت ها به جهت آنكه بتوانند با موسسات بزرگ و شركت هاي دولتي قرارداد ببندند ، مي بايست رتبه مناسب را داشته باشند. در واقع سازمان هاي بزرگ دولتي با شركت هايي كه رتبه ندارند، وارد معامله نمي شوند. بنابراين تامين مهندس رتبه بندي كه در اين امور تبحر و دقت لازم را دارد براي شركت لازم است.
 

 
معني رتبه بندي
يكي از كارهايي كه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي بر عهده دارد :

رتبه بندي و مشخص كردن صلاحيت دست اندركاران نظام فني و اجرايي در داخل كشور مي‌باشد.

رتبه بندي در واقع معياري است كه بر طبق قوانين تدوين شده و به ازاي احراز شرايط لازم از طرف اين نهاد

براي فعاليت شركتها در نظر گرفته مي‌شود.

رتبه بندي شركت ها در اصل به معني :

نوعي معيار تشخيص صلاحيت براي بررسي توان مالي و فني شركت ها است

كه بر اساس قوانين و ضوابط هاي مصوب هيئت وزيران و سازمان مديريت برنامه ريزي كشور صورت مي گيرد

تا از طريق اين دسته بندي مخاطبين اين شركت ها بتوانند با توجه به نوع پروژه مخاطب خود را به بهترين نحو انتخاب نمايند.

دسته بندي شركت ها از نظر سازمان فني و عمران استاندارد :
شركت هايي كه به آن ها پيماني گفته مي شود.

شركت هايي كه به آن ها مشاور گفته مي شود.
 
تامين مهندس رتبه بندي
تامين مهندس رتبه بندي و امتياز آور  :

شركت هايي كه قصد دريافت رتبه پيمانكاري يا اخذ رتبه مشاور را دارند مي بايست نيروهاي امتياز آور داشته باشند.

نيروي امتياز آوردر واقع افراد و مهندساني هستند كه مدارك دانشگاهي در رشته مورد درخواست را دارا هستند.

همچنين اين مهندسان مي بايست قبلا سابقه كاري در همان حوزه را داشته باشند.

سوابق كاري مهندس امتياز آور همان ” فعاليت در يك شركت رتبه دار ” است.  بصورتي كه هم نقش اصلي در انجام پروژه ها داشته و هم از طرف شركت بيمه تامين اجتماعي داشته باشد.

بنابراين شركتهاي جديد كه ميخواهند گريد دريافت كنند :

مستلزم داشتن حداقل مهندس با سابقه بيمه از شركت رتبه دار باشند درهيئت مديره خود باشند.

فوايد رتبه بندي شركت ها
شركت پيمانكاري براي حضور در مناقصه دولتي بايد گواهينامه صلاحيت پيمانكاري داشته باشند.
سرمايه گذار با اطلاع از رتبه بندي موسسات و وضعيت فني و مالي آن ها مي تواند جهت انتخاب شركت مناسب براي پروژه ها تصميم بهتري را اخذ نمايد.
رتبه بندي شركت ها در صنعت هاي مختلف مي تواند ديد جامعي از شرايط شركت هاي گوناگون نسبت به يكديگر و نقاط ضعف و قوت آن ها باشد.
هر شركتي براي قراردد با شركت هاي بزرگ و  دولتي نياز به رتبه بندي دارند .  يعني شركت ها و ادارات دولتي حق بستن قرار داد با شركت هايي كه رتبه بندي نشده اند را ندارند.
 
 

مهندس رتبه بندي
به جهت آنكه بتوانيد رتبه پيمانكاري در يك رشته را بگيريد مي بايست :

يك نفر مهندس امتياز آور با 7 سال سابقه بيمه كه 36 ماه اخير آن را طي مدت 4 سال آخرگرفته باشد ، در هيئت مديره خود در شركت باشيد.
نكته :

درصورتيكه شركت درخواست كننده دريافت رتبه پيمانكاري در دو رشته باشد :

وجود دو مهندس امتياز آور با دو رشته درخواست شده با حداقل 3 سال سابقه بيمه لازم است.

جهت تامين مهندس رتبه دار با ما تماس بگيريد .

برخي مدارك جهت كسب رتبه بندي
كد اقتصادي
تصوير شناسنامه به انضام توضيحات آن
آگهي تاسيس شركت در روزنامه رسمي
فتوكپي هر دو طرف كارت ملي
كپي مدارك تحصيلي
كپي كارت پايان خدمت نظام وظيفه
مهر شركت
 
تماس با ما
 
 
كد اقتصادي
 
 
شركت رتبه دار
 
 
ثبت برند
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۱:۰۰ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

ثبت تغييرات

ثبت تغييرات
Home  ثبت تغييرات
ثبت تغييرات
 

تغييرات پس از ثبت شركت
صاحبان شركت هاي ثبت شده، ممكن است پس از ثبت به دلايل مختلف تصميم بر تغييراتي در مواردي از اساسنامه و يا هر مورد ديگري بگيرند. نحوه ثبت تغييرات شركت و هزينه ثبت تغييرات موضوع مورد بحث اين مقاله ي ثبت بينش مي باشد. از اينكه با ما همراه مي شويد بسيار خرسنديم. اين تغييرات و تصميمات مي بايست حتما به ثبت برسند. در ثبت تغييرات ، مراتب به اطلاع اداره ي ثبت شركت ها خواهد رسيد و در ذيل ثبت اوليه به ثبت رسيده آگهي مي شود.
 
 
 

انواع تغييرات شركت
-تغييرنام شركت
-تغيير موضوع فعاليت
-تغيير نشاني
-افزايش يا كاهش سهام يا سرمايه
-تبديل سهام به بي نام و بانام
-تغيير در تعداد مديران شركت
-تغيير در حقوق نوع خاصي از سهام
-تمديد هيئت مديره بازرسين
-ورود و خروج در مسئوليت محدود
-تغيير تابعيت شركت
-اصلاحات ماده اساسنامه ( حق امضا – تعداد اعضاي هيئت مديره – تصويب اساسنامه جديد و…)
در تمامي موارد ذكر شده ثبت تغييرات الزامي مي باشد.

 
 
نحوه ثبت تغييرات شركت
1-تحويل كار پس از انعقاد قرارداد توسط واحد حسابداري در اكسل
2- تماس با مشتري در صورت شلوغ بودن بين يك ربع تا ۲۰ دقيقه زمان داريد براي تماس با مشتري براي معرفي خود و دريافت مدارك مورد نياز تغييرات
3- مدارك مورد نياز
4- پس از دريافت مدارك ، جهت اطمينان از آخرين تغييرات شركت از پايگاه اينترنتي روزنامه رسمي به قسمت آگهي هاي قانوني رفته و با استفاده از شماره ثبت شركت ، اطلاعات را استخراج مي كنيم.
5- پر كردن فرم مهربان ارجمند با توجه به نوع درخواست مشتري و اطلاعات به دست آمده
6-تنظيم صورتجلسه با توجه به فرم مهربان ارجمند و چك كردن كد ملي افراد از روي مدارك شناسايي
7-بعد از تنظيم و فرستادن صورتجلسات براي مشتري و تاكيد كردن بر اينكه مشتري با دقت صورتجلسه را بخواند و در صورت تاييد از هر صورتجلسه ۳ نسخه كپي گرفته شود و توسط افرادي كه اسمشان در صورتجلسه است به امضا برسد.
8- پيگيري كردن جهت اينكه صورتجلسات و امضاهاي لازمه انجام پذيرفته يا خير

نكته
*در صورت به امضا رسيدن، نخست بايد بررسي كه وكيل قانوني براي آن درنظر گرفته شه يا خير
*چنانچه شركت در شهرستان باشد وكيل لازم ندارد. اگر شركت در تهران باشد وكيل نياز دارد.
9-پس از چك شدن وكالت نامه مهربان ارجمند + تاييديه صورتجلسه + پوشه زرد رنگ به نشاني پستي متقاضي ارسال مي گردد. متقاضي مي بايست آنرا امضا نمايد. اين نكته قابل توجه است كه حتما مي بايست وكالتنامه را يكي از سهامداران امضا كند.
10-در صورت تكميل مدارك ، در سامانه ir . sherkata رسيد زده مي شود. سپس به اداره ثبت شركتها ارسال مي گردد.
11-پس از پست ، از طريق شماره پيگيري كه سامانه در هنگام رسيد زدن داده است ، بررسي مي كنيم كه كار تا چه مراحلي طي شده است.
12- چنانچه كار آگهي شده بود حتما پيشنويس آگهي را با صورتجلسه چك ميكنيم. سپس براي وكيل ارسال ميكنيم، تا مهر برجسته به دست ما برسد.
13- بعد از ارسال مهر برجسته ، در واقع كار به اتمام رسيده است.
14-چنانچه در طي مراحل ، نقصي وجود داشته باشد و يا به هر دليلي رد شود، مي بايست رفع نقص صورت گرفته و مجدد به اداره ارسال شود.
 
 
 
مدارك لازم به منظور ثبت تغييرات شركت
 
كپي اوراق ثبتي
ارائه ليست آخرين سهامداران و ميزان سهم سهامداران
كپي شناسنامه و كارت ملي همه اعضا و سهامداران
كپي از كليه آگهي هاي تغييرات انجام شده و به ثبت رسيده
طبق دستورالعمل اداره ثبت شركت ها ، شركت موظف است قبل از اقدام به تغييرات جديد ، آخرين تغييرات انجام شده را در روزنامه رسمي و روزنامه كثيرالانتشار درج نموده باشد.
روزنامه رسمي و روزنامه كثيرالانتشار آخرين تغييرات شركت

 
 
در اين بخش به مراحل و مراتب ثبت تغييرات برخي از تغييرات رايج شركت ها اشاره مي كنيم
 
مراحل ثبت تغييرات نام شركت با مسئوليت محدود
_ تشكيل دادن مجمع عمومي فوق العاده.
_ تنظيم صورت جلسه و امضاي همه شركا با قيد مقدار سهام در شركت.
_ انتخاب اسامي اعضاي هيأت ناظر در صورتجلسه چنانچه تعداد شركا بيشتر از 12 عضو باشد.
_ امضاي صورت جلسه توسط هيأت ناظر.
_ مراجعه ي يكي از شركا يا نماينده قانوني شركت به واحد تعيين نام اداره پس از يك ماه.
_ به ثبت رسيدن آگهي پس از تعيين اسم و اخذ موافقت مسئول مربوطه.
مراحل ثبت تغييرات نام در يك شركت سهامي خاص
_ تشكيل دادن مجمع عمومي فوق العاده.
_ تنظيم صورت جلسه و امضاي هيأت رئيسه.
_ انجام تشريفات دعوت بر طبق اساسنامه شركت و قانون تجارت .
_ ارائه اصل صورت جلسه و ليست اسامي دارندگان سهام حاضر و با امضاي آن ها به اداره ثبت شركت ها .
_ پرداخت حق ثبت تغييرات نام و ارائه فيش به اداره ثبت شركت ها.
_ تحويل نسخه اصلي روزنامه ي شامل آگهي دعوت و مجوز دريافت گرديده به اداره ثبت شركت ها.
_ تأييد نمودن اسم انتخاب شده از طرف مسئول تعيين نام اداره ثبت شركت ها پس از تحويل مدارك.
 
هزينه ثبت تغييرات
۱- نوع تغييرات شركت معين كننده تعداد صورت جلسه ها و هزينه ثبت تغييرات شركت است.

تنظيم نمودن هر صورت جلسه و ثبت كردن آن در پايگاه اينترنتي و پيگيري تا حصول پيش نويس آگهي با توجه به سياستهاي قيمت گذاري مراكز ثبتي متفاوت است.

اما بصورت معمول حدود ۳۰۰ الي ۴۵۰ هزار تومان به بالا مي باشد.

۲- هزينه روزنامه رسمي تغييرات شركت كه بصورت ميانگين ۸۰ هزار تومان است.
 
 
 
جهت مشاوره رايگان و يا استعلام قيمت در خصوص انواع تغييرات ثبتي ، كارت بازرگاني ، كد اقتصادي

و ساير خدمات حقوقي و ثبتي با متخصصان موسسه ثبت بينش تماس حاصل نماييد.
 
تماس با ما
 
 
رتبه بندي
 
 
كد اقتصادي
 
 
شركت رتبه دار
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۹:۴۴ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

ثبت برند

ثبت برند
Home  ثبت برند
ثبت برند
طبق تبصره 1 قانون ثبت علايم تجاري و اختراعات ، مصوب اول تير 1310 ، ثبت علامت در ايران اختياري است. مگر در مواردي كه دولت آن را الزامي قرار داده است. اما به علت مزايايي كه دارد ، تجار و شركت هاي تجاري ترجيح ميدهند، علائم خود را ثبت نمايند.  در ادامه به نكات مهمي در خصوص تعريف و قوانين علامت تجاري و همچنين استعلام ثبت برند اشاره خواهيم كرد. در خصوص هزينه ثبت برند نيز با ثبت بينش تماس حاصل نماييد.
 

 
برند چيست
برند يا نشانه يا علامت تجاري با هدف متمايز كردن كالا و خدمات شما ،

با كالا و خدمات ساير رقباي شما بكار گرفته مي شود.

در كشور ما اين كلمه به خدمت و يا محصولي گفته مي شود كه

اعتبار و جايگاه اجتماعي داشته باشد.

در واقع برند هاي دلخواه آن هايي هستند كه به مراتب داراي

وجه و قدرت اجتماعي بالاتري بوده و افراد نسبت به آن ها حس اعتماد داشته باشند.

نخستين گام در تجارت اعتماد است و علامت تجاري به وسيله برند سازي

به اين اعتماد در تجارت تعهد و شتاب مي بخشد.

طبق قانون تنها در صورت ثبت برند و علائم تجاري،

شخص و يا شركت حق انحصاري به دست مي آورد

كه توسط آن مي‌تواند از عرضه و پخش اجناس مشابه به وسيله افراد ديگر

تحت علائم تجاري كه عين يا به طريق گمراه كننده‌اي مشابه علامت تجاري شما

هستند جلوگيري نمايد.

قوانين و ممنوعيت هاي ثبت برند
ثبت برند تجاري با توجه به قوانين هرمكاني شرايط و محدوديت هاي خاص خودش را دارد
واژه هاي انتخابي عام و توصيفي نباشند .
خلاف نظم عمومي و اخلاق و گمراه كننده نباشد .
تشخيص كالاها يا خدمات توليد شده از كالاها و خدمات توليد شده ي ديگر امكان پذير نباشد.
از نظر خصوصيات و شرايط جغرافيايي مراكز تجاري و عموم را گمراه نكند.
مانند آن يا مشابه وجود نداشته باشد.
براي ثبت برند تاريخ تقاضاي ثبت آن هم بسيار مهم است.اگر يك برند تجاري هم زمان دو متقاضي براي ثبت داشته باشد متقاضي اي كه تاريخ تقاضاي آن ارجعيت داشته باشد اجازه ي به ثبت رساندن آن را دارد.
استعلام ثبت برند
به دليل تنوع برندهاي ثبت شده در ايران و خارج از ايران براي ثبت علامت تجاري لازم است كه قبل از ثبت، استعلام صورت پذيرد.

به اين صورت به متقاضي ميزان درصد تاييد علامت مورد نظراعلام مي گردد و او مي تواند از اسامي ، طرح ها و شكل هاي برندهايي كه قبلا به ثبت رسيده به همراه نوع كالا يا خدمات و طبقه ي ثبت شده در آن اطلاع پيدا كند.

اين امر همچنين صرفه جويي در زمان و هزينه به دليل عدم رد برند را بدنبال خواهد داشت.
 

 
مراحل ثبت برند
شروع كار ←  انعقاد قرارداد ← وارد كردن اطلاعات در اكسل ← تماس با مشتري جهت معرفي ←  دريافت مدارك از مشتري ←

ثبت اطلاعات در سامانه ← گرفتن گواهي امضا از مشتري جهت تاييد حساب كاربري ←  چك شدن اظهارنامه توسط چهار كارشناس ←

در صورت اخطار نشابه بايد مجدد از مشتري نام جديد گرفته شود و مجدد اظهارنامه زده شود ← به غير از اخطار تشابه بقيه ي اخطار ها

تا ۳۰ روز پس از تاريخ اخطار بايد رفع اخطار شود. در صورت عدم رفع اخطار پس از ۳۰ روز ميشود در سامانه يك بار استمهال زد.

استمهال به معني گرفتن مجدد وفت ۳۰ روزه جهت رفع اخطار مي باشد ←  در صورت تاييد چهار كارشناس رسيدن به مرحله ي پيش نويس آگهي ←

  مراجعه حضوري به اداره به همراه مشتري جهت تشكيل پرونده ي فيزيكي ←  پرداخت روزنامه اول از تاريخ پيش نويس آگهي ۱ الي ۳۰ روز فرصت

براي پرداخت روزنامه اول مي باشد. در صورت عدم پرداخت روزنامه پس از ۲ روز ميشود در سامانه يك بار استمهال زد. ←  پرداخت حق الثبت ←

پرداخت روزنامه دوم ۱۰ روز پس از تاريخ پرداخت حق الثبت مراجعه حضوري به اداره به همراه مشتري جهت گرفتن سند←

  تحويل سند به حسابداري جهت تسويه ←  پايان كار
 
مدارك مورد نياز
 
مدارك مورد نياز جهت علامت تجاري شركتي :
كپي شناسنامه و كارت ملي برابر اصل همه اعضا
نمونه علامت درخواستي 10 عدد ، 6 در 6 سانت
روزنامه ثبتي يا آگهي روزنامه تغييرات شركت برابر اصل
جواز كسب يا پروانه بهره برداري يا جواز توليد يا جواز تاسيس جوايز صنايع
درصورتيكه حرفي لاتين باشد كارت بازرگاني نياز است
مدارك مورد نياز جهت علامت تجاري شخصي :
كپي شناسنامه و كارت ملي متقاضي برابر اصل
نمونه علامت درخواستي 10 عدد 6 در 6 سانت
جواز كسب يا پروانه بهره برداري يا جواز توليد يا جواز صنايع يا جواز تاسيس برابر اصل
درصورتيكه علامت لاتين باشد كارت بازرگاني لازم است
 
هزينه ثبت برند
بخشي از هزينه ثبت برند به قسمت پرداختي هاي دولتي و فيش هاي واريزي مربوط مي شود.

مثلا هزينه ثبت اظهارنامه برند  كه با توجه به حقيقي يا حقوقي بودن آن متغيير مي باشد.

تعداد كالاها يا محصولات درخواستي و طبقات مورد تقاضا نيز در ميزان اين هزينه تاثيرگذار هستند.

هزينه ديگر مربوط به مرحله بعد از تاييد اظهارنامه و آگهي نوبت اول است.

قابل ذكر است كه تاخير در تاديه هزينه آگهي روزنامه رسمي نوبت اول باعث رد شدن برند مي شود.

هزينه ديگر در خصوص روزنامه رسمي دوم است كه بعد از 30 روز كه از تاييد آگهي نوبت دوم گذشت، صورت مي گيرد.
 
 
متخصصان، مشاوران و كادر باتجربه و زبده موسسه ثبت بينش

همواره در خدمت شما متقاضيان گرامي در خصوص تمامي مسائل حقوقي ثبتي از قبيل :

ثبت شركت ، شركت رتبه دار ، دفاترپلمپ ، كد اقتصادي ، ثبت تغييرات و … خواهند بود.
 
 
تماس با ما
 
 
رتبه بندي
 
 
كد اقتصادي
 
 
شركت رتبه دار
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۸:۱۸ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

ثبت شركت

ثبت شركت
Home  ثبت شركت

ثبت شركت
در مطلب پيش رو نحوه ثبت شركت ، مراحل ثبت شركت و همچنين هزينه ثبت شركت را عنوان مي داريم.
شركت ها از 2 يا چند موسس ، شريك يا صاحبان سهام با هدف هايي خاص و مشترك تشكيل مي شوند و به فعاليت هاي تجاري، فرهنگي و اجتماعي مي پردازند. شركت ها انواع مختلفي دارند كه مطابق اساسنامه و همچنين براساس نوع آن، سود حاصل شده ميان اعضا تقسيم مي گردد.

انواع شركت
همانگونه كه عنوان گرديد شركت ها انواع مختلفي دارند. چند مورد از انواع شركت در ايران بصورت زير مي باشد:
سهامي عام، سهامي خاص، مسئوليت محدود، مختلط سهامي، نسبي، تعاوني، تضامني، غيرسهامي، دانش بنيان و…

قابل ذكر است كه هزينه ثبت شركت ها براي هر كدام از موارد بالا متفاوت است.
 
 
 
 
ملزومات ثبت شركت بصورت زير مي باشند :
 
مدارك لازم
تهيه اظهارنامه در دو نسخه
– تهيه اساسنامه در دو نسخه
– تكميل نمودن فرم تعيين نام به ترتيب اولويت نام هاي پيشنهادي و نيز قبض واريزي.
– اصل گواهي بانكي مبني بر تاديه سرمايه تعهدي كه حداقل 35 درصد سرمايه مي باشد همراه با فيش واريزي.
– اصل جواز فعاليت از مراجع مربوطه درصورتيكه ثبت موضوع به مجوز نياز داشته باشد.
– كپي برابر اصل مدارك احراز هويت صاحبان سهام، مديران و بازرسين
– اصل گواهي عدم سو سابقه اعضاي هيات مديره، مديرعامل و بازرسين
– صورت جلسه مجمع عمومي موسسين (دو نسخه)
– صورت جلسه هيات مديره تكميل گرديده (دو نسخه)
– اصل وكالت نامه وكيل دادگستري( اگر ثبت شركت توسط نمايند قانوني شركت انجام گرفته باشد.)
نام شركت
جهت ثبت شركت انتخاب نامي كه داراي ويژگي هاي زير باشد الزامي است:
_ اسم انتخاب شده ريشه فارسي داشته باشد.
_ پيش از اين به ثبت نرسيده باشد.
_ از نام هاي خاص نباشد .
_ حداقل 3 سيلابي باشد.
_ لاتين نباشد.
_ بر خلاف شئونات اسلامي و نظم عمومي نباشد.
 
 
مراحل ثبت شركت
_مراجعه به پايگاه اينترنتي اداره كل ثبت شركت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و تكميل فرم هاي مربوطه.
۱ – در فرم مختص به نام و شخص حقوقي به ترتيب اولويت 5 نام انتخابي را وارد نماييد.
۲ – مدت زمان و همچنين موضوع فعاليت و آدرس شركت سرمايه شركت قيد گردد.
۳ – تعيين سمت و نام شركا و سهام هر يك.
۴ –  چنانچه شركت داراي شعبه باشد معرفي مشخصات شعبه.
۵ –  بعد از تاييد شدن اطلاعات مي بايست اساسنامه و شركت نامه در سايت بارگذاري شود.
۶ – پس از طي اين مراحل بايد منتظر باشيد تا اداره ثبت شركت ها از شما بخواهد مدارك را براي آن ها ارسال نماييد.
۷ – بعد از تاييد مدارك، شماره ثبت شركت به شما داده مي شود. حال بايد آگهي ثبت شركت را در روزنامه رسمي به چاپ برسانيد . قابل ذكر است كه در آگهي مي بايست اطلاعاتي درباره نام شركت، نوع فعاليت مدت و اطلاعاتي از اين قبيل مطرح گردد.
 
 
 
 
هزينه ثبت شركت
همانطور كه عنوان شد ، هزينه ثبت شركت براي هر يك از انواع شركت متفاوت است. وليكن مواردي را كه باعث تفاوت هزينه در ثبت شركت ها مي شود را در زير عنوان مي داريم :

☚ هزينه تعيين نام

☚ هزينه پستي ثبت شركت

☚ هزينه حق الثبت

☚ هزينه درج در روزنامه محلي

☚ هزينه پاكت ، پوشه و ديگر متعلقات پرونده

☚ هزينه روزنامه رسمي كل كشور

☚ هزينه پلمپ دفاتر تجاري

☚ هزينه تشكيل پرونده مالياتي و اخذ كد اقتصادي
 
 
 
 
جهت اطلاع از هزينه هاي دقيق ثبت شركت و ديگر مباحث مربوطه با كارشناسان ما تماس حاصل نماييد.
همچنين شما را به مطالعه ي مقالات ثبت برند ، اخذ كد اقتصادي ، اخذ كارت بازرگاني دعوت مي كنيم.

 
تماس با ما
 
 
رتبه بندي
 
 
كد اقتصادي
 
 
شركت رتبه دار
 
 
ثبت برند
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۶:۳۸ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

دستگاه ليزر فيزيوتراپي

دستگاه ليزر
 
Sort by
36

ليزر سرد Vityaz مدل ACT-01
اطلاعات بيشتر

دستگاه ليزر اسكنر
تومان10,339,000
افزودن به سبد خريد

دستگاه ليزر UNIX L600
تومان13,529,000
افزودن به سبد خريد

پروب خوشه اي ( كلاستر )
تومان9,129,000
افزودن به سبد خريد
Sort by
36
 
دستگاه ليزر
دستگاه ليزر فيزيوتراپي در ليزر درماني كاربرد دارد و ليزر درماني يكي از درمان

هاي مربوط به توانبخشي و فيزيوتراپي مي باشد كه به صورت ليزر كم توان

و ليزر پر توان قابل استفاده است . در دستگاه ليزر از پرتوهاي پر انرژي ليزر استفاده

مي شود. انرژي اين پرتوها به بافت هاي آسيب ديده منتقل مي شود كه اين انرژي قابل كنترل است.

در اين دستگاه فيزيوتراپي طول موج اين پرتوها توسط پزشك كنترل مي شود و به بافت آسيب ديده وارد

شده و سبب ايجاد ضربه به اين بافت مي گردد. در نتيجه اين نور در سلول ها تحريك ايجاد

مي كند و با فراهم كردن سوخت اصلي سلول آسيب ديده سبب ترميم آنها مي گردد. در

دستگاه ليزر فيزيوتراپي ، ليزر پر توان قدرت بسيار بيشتري از ليزر كم توان دارد و عمق نفوذ

آنها نسبت به ليزرهاي كم توان بيشتر است. ليزر پر توان بيشتر براي جراحي بسته كاربرد

دارند، بخصوص براي ستون فقرات و ديسك كمر. ليزرپرتوان همچنين براي تنگي كانال نخاعي

و فتق ديسك به كار مي روند براي اينكه به عمق نفوذ بيشتري نياز است. در روش ليزر كم توان ،

پرتوهاي ليزر مدتي بر روي ناحيه آسيب ديده قرار داده مي شود و تا عمق دو الي پنج سانتي متري

پوست نفوذ كرده و توسط سلول جذب مي شود كه در نتيجه سبب كاهش درد و تسريع روند

بهبودي بيماري مي گردد.

استفاده از دستگاه ليزر فيزيوتراپي و ليزر درماني يك روش جديد در پزشكي است كه بدون درد

انجام مي پذيرد و داراي اثرات درماني خوبي است.

براي خريد دستگاه ليزر فيزيوتراپي با ما تماس بگيريد.

كاربرد دستگاه ليزر فيزيوتراپي
بهبود خار پاشنه
بهبود كمر درد
بهبود آرتروز گردن و زانو
درمان التهابات ديسك كمر و گردن
تسريع در ترميم زخم
آسيب هاي عصبي
بهبود شانه يخ زده
بهبود پيچ خوردگي مفاصل
تونل تارسال
ترميم اعصاب محيطي
درمان درد سياتيك
تنگي كانال نخاعي
فتق ديسك
تاندونيت شانه
بورسيت
پيچ خوردگي مفاصل
سر درد هاي ميگرني
درد كف پا و پاشنه
آرتريت روماتوئيد
بيماري پاركينسون
آسيب بافت نرم
بيماري هاي پوستي
دكرون مچ دست
گرفتگي عضلات
زونا
شما مي توانيد براي خريد دستگاه ليزر فيزيوتراپي و اطلاع از قيمت دستگاه ليزر فيزيوتراپي

و ديگر تجهيزات شامل تركشن ، التراسوند ، شاك ويو و استيمولاتور همچنين براي به دست آوردن پاسخ سوالات خود

به وبسايت ما مراجعه كرده و در صورت نياز با شماره هاي درج شده تماس بگيريد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۵:۱۳ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)

دستگاه شاك ويو

خانه » محصولات » شاك ويو


شاك ويو
 
Sort by
36

دستگاه فيزيوتراپي شاك ويوو SW 700 ( با ترالي مشكي )
اطلاعات بيشتر

دستگاه فيزيوتراپي شاك ويو SW 700 ( با ترالي مشكي )
تومان35,899,000
افزودن به سبد خريد

دستگاه فيزيوتراپي شاك ويو SW 700 ( با ترالي سفيد )
تومان31,899,000
افزودن به سبد خريد
Sort by
36
 
شاك ويو
شاك ويو يك روش در درمان هاي فيزيوتراپي است كه يكي از موارد كاربردي آن مانند روش

استيمولاتور در كاهش درد عضلاني بيماران مي باشد. در اين روش با استفاده از امواج صوتي

بسيار سريع و كوتاه و انتشار اين امواج در بدن موجب افزايش سوخت و ساز و افزايش خون رساني

در منطقه مورد نظر مي گردد، كه همين امر سبب بهبود سريع و كاهش درد مي شود. انتشار

امواج پر انرژي ( شاك ويو ) به داخل بدن از طريق پوست صورت مي گيرد. در اين روش همچنين

ضربه هايي به بافت هاي بدن در نقاط آسيب ديده وارد مي شود كه اين ضربه ها داراي انرژي

زيادي هستند و سبب مي شوند كه بهبودي بافت ها با سرعت بالاتري انجام پذيرد. روند درمان

ممكن است يك جلسه باشد و يا تا چند جلسه ادامه پيدا كند. شاك ويو يك روش درماني جديد

است كه تا كنون بسيار موثر عمل كرده است.

در اين روش درماني همانند روش كار با التراسوند ابتدا ژل مخصوصي بر روي پوست قرار داده

شده و ماليده مي شود. سپس پروب دستگاه شاك ويو بر روي پوست قرار مي گيرد. اگر از امواج

پرانرژي استفاه شود سبب احساس درد در ناحيه مورد نظر مي گردد. بنابراين از روش بي حسي

موضعي استفاده مي شود.

موارد درمان با شاك ويو
كاهش درد
افزايش سريع بهبودي بيمار
كمك به رشد بافت و عروق خوني جديد
بهبود درد كمر، زانو، پاشنه پا، شانه، گردن، لگن، كف پا، جلوي زانو
تسريع روند بهبودي استخوان شكسته
بهبود گرفتگي عضلاني
بهبود زخم پاي افراد ديابتي
در روند درمان شانه يخ زده
بهبود التهاب مفاصل
كمك به ترشح مواد شيميايي در سلول ها
نقاط ماشه اي
التهاب تاندون آشيل
التهاب تاندون پاتلا
شما مي توانيد براي خريد دستگاه شاك ويو فيزيوتراپي و اطلاع از قيمت دستگاه شاك ويو فيزيوتراپي

و ديگر تجهيزات فيزيواراپي و همچنين براي به دست آوردن پاسخ سوالات خود

به وبسايت ما مراجعه كرده و در صورت نياز با شماره هاي درج شده تماس بگيريد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۳:۵۶ توسط:سنا حسيني موضوع: نظرات (0)